24 Ocak 2009 Cumartesi

Tabanı Kırmızı Ayakkabılar!


Christian Louboutin bir gün sessiz sakin masasında otuturken ne yapsam da ayakkabılarımı daha çekici hale getirsem diye düşünüyomuş,sonra içeri sekreteri girmiş,onun topuklu ayakkabılarına bakarken hemen aklına bir fikir gelmiş ve sekreterinden kırmızı ojesini istemiş.Kızcağızın yüksek topuklu ayakkabılarını da alıp tabanlarını kırmızı ojeyle boyamaya başlamış.Sonra ortaya bu dünya harikası bebişler çıkmış!



Fiyatlarının 800$'dan başladığını düşünürsek ve benim bir ayakkabıya asla 1.300TL ve yukarısı vermiyceğimi de düşünürsek,hemen kırmızı ojemi alıp denemelere başlamam gerektiğini de düşünmemiz gerekir:)Ya da tabanı kırmızı olan ama adı Christian Louboutin olmayan başka ayakkabılar araştırmalıyım.Sonuçta bence asıl cazip olan tabanının kırmızı olması.Daha ucuzunu bulan bilen varsa ben burdayım!Tamam millet olarak felsefemiz her zaman "kırmızı olsun iki kuruş fazla olsun"dur ama, iki kuruştan da fazla olmasın dimi?
Son olarak profil resmim olan Christian Louboutin'leri sizinle paylaşmak istiyorum.Sağda Kimin bu Pembe Ayakkabılar diye yazsa da onlar maalesef benim değil,ama profil resmim yapacak kadar çok beğeniyorum.Artık bu kadar ajitenin üstüne sanıyorum sevgili Christian bir ara beni görür ne diyim!

fot: kolaj+saksfifthavenue.com

6 yorum:

Z Fashion dedi ki...

Hahah beni de görsüün :) Bu hikayeyi bilmiyordum, aslında fena fikir değil ojeyle boyamak denersen sonucu bekliyorum :)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

Ojenin rengi de bordoya bakan bir kırmızı olmamamlı bu arada,ateş kırmızısı olacak varya flormar'ın bir rengi:))

kumralada dedi ki...

kırmızı işte...farklı bi renk..ayakkabının tabanında bile olsa dikkat çeliyo:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

Aynen oyle;)her halukarda mukemmel bir fikir!

Ceren dedi ki...

Nursace'de satılıyor tabanı kırmızı ayakkabılar. Hayrünisa Gül giydiğinde haber olmuştu hatta.

"PRETTYCOOL" dedi ki...

Aaa öyle mi?Süper!haftasonu için rota değiştiriyorum;)
Çok teşekkürler,sevgiler..

24 Ocak 2009 Cumartesi

Tabanı Kırmızı Ayakkabılar!


Christian Louboutin bir gün sessiz sakin masasında otuturken ne yapsam da ayakkabılarımı daha çekici hale getirsem diye düşünüyomuş,sonra içeri sekreteri girmiş,onun topuklu ayakkabılarına bakarken hemen aklına bir fikir gelmiş ve sekreterinden kırmızı ojesini istemiş.Kızcağızın yüksek topuklu ayakkabılarını da alıp tabanlarını kırmızı ojeyle boyamaya başlamış.Sonra ortaya bu dünya harikası bebişler çıkmış!



Fiyatlarının 800$'dan başladığını düşünürsek ve benim bir ayakkabıya asla 1.300TL ve yukarısı vermiyceğimi de düşünürsek,hemen kırmızı ojemi alıp denemelere başlamam gerektiğini de düşünmemiz gerekir:)Ya da tabanı kırmızı olan ama adı Christian Louboutin olmayan başka ayakkabılar araştırmalıyım.Sonuçta bence asıl cazip olan tabanının kırmızı olması.Daha ucuzunu bulan bilen varsa ben burdayım!Tamam millet olarak felsefemiz her zaman "kırmızı olsun iki kuruş fazla olsun"dur ama, iki kuruştan da fazla olmasın dimi?
Son olarak profil resmim olan Christian Louboutin'leri sizinle paylaşmak istiyorum.Sağda Kimin bu Pembe Ayakkabılar diye yazsa da onlar maalesef benim değil,ama profil resmim yapacak kadar çok beğeniyorum.Artık bu kadar ajitenin üstüne sanıyorum sevgili Christian bir ara beni görür ne diyim!

fot: kolaj+saksfifthavenue.com

6 yorum:

Z Fashion dedi ki...

Hahah beni de görsüün :) Bu hikayeyi bilmiyordum, aslında fena fikir değil ojeyle boyamak denersen sonucu bekliyorum :)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

Ojenin rengi de bordoya bakan bir kırmızı olmamamlı bu arada,ateş kırmızısı olacak varya flormar'ın bir rengi:))

kumralada dedi ki...

kırmızı işte...farklı bi renk..ayakkabının tabanında bile olsa dikkat çeliyo:)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

Aynen oyle;)her halukarda mukemmel bir fikir!

Ceren dedi ki...

Nursace'de satılıyor tabanı kırmızı ayakkabılar. Hayrünisa Gül giydiğinde haber olmuştu hatta.

"PRETTYCOOL" dedi ki...

Aaa öyle mi?Süper!haftasonu için rota değiştiriyorum;)
Çok teşekkürler,sevgiler..

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com